گپ کانسپت در بازی پوکر چه معنی دارد؟
پوکر را می توان محبوب ترین بازی کازینو و در عین حال پردرآمد ترین بازی نام برد افراد زیادی هستند که سالهای زندگی خود را وقف یادگیری هر چه بهتر این بازی تکنیک ها و استراتژی های آن می پردازن و همچنان به این آموختن ادامه میدهند.
پوکر را می توان دریای بزرگی از روش ها و مهارت ها و شانس معرفی نمود که هر کسی در هر دست باید میزان قابل قبولی از این سه فاکتور را داشته باشد یادگیری و کسب تجربه در این بازی هیچگاه به پایان نخواهد رسید و شما هیچوقت نمی توانید خود را یک پوکر باز تمام و کمال معرفی نمایید.
شروع گپ کانسپت
در این مقاله به بررسی یکی از مفاهیم بازی پوکر به نام گپ کانسپت پرداخته ایم تا بتوانیم سهم کوچکی در بهتر شدن بازی پوکر دوستداران بازی های کازینویی و آشنایی آنان با اصطلاحات این بازی داشته باشیم
دیوید اسکلانسکی پوکر باز مشهوری است که شاید نام آن را در خیلی از سایت های آموزش شرط بندی و بازی های کازینویی شنیده باشید دیوید کسی بود که برای اولین بار این مفهوم را مطرح کرد و مورد بحث قرار داد گپ کانسپت در واقع فاصله بین دو دست تعریف می شود اصطلاح گپ کانسپت به معنی این است که شما نیاز به دست بهتری دارید تا بتوانید ریز کنید.
اختلاف بین دست بت زده و دستی که می خواهد کال کند.
شما می توانید با آموختن گپ کانسپت از اتفاق افتادن پیش فلاپ ها جلوگیری نمایید تا در این وضعیت مشکلی برای شما پیش نیاید.
شرایطی را در نظر بگیرید که حریف شما اگرسیو باشد و یا اینکه با یک حریف پسیو روبرو هستید با حریف اگرسیو خود و بت های ادامه دار آن شما بسیار کار دشواری خواهید داشت مگر اینکه شما هم اگرسیو عمل کنید برای انجام این عمل هم شما باید بدانید دست شما باید چقدر از حالت عادی قوی تر باشد تا بت را کال کنید که این کار نیازمند تجربه در بازی است.